|
|
|
|
|
|
טיפול בפניות יצואנים
|
|
|
מערכת ניהול ובקרה של פניות היצואן הישראלי לנספחות המסחרית המבטיחה רמת שירות נאותה ומקצועית.
הטופס המקוון: פנייה לנספח המסחרי
ServiceDescriptionParagraph1 הטופס המקוון נועד לסייע לנספחים המסחריים להעניק ליצואנים שירות מיטבי ולקצר את זמן המענה לפניות. הטופס כולל את המידע הראשוני, שעל היצואן להעביר, כדי לאפשר לנספח להתחיל לטפל בפנייה.
באמצעות מערכת ניהול הפניות, מטה המינהל לסחר חוץ בישראל יכול לעקוב גם הוא אחר הפניות המתקבלות ולפקח על איכות ומקצועיות השירות הניתן ליצואנים כמו גם על משך המענה.
סרגל הכלים הנדרש למילוי טופס
ServiceDescriptionParagraph2 על מנת למלא טופס מקוון יש להתקין סרגל הכלים. סרגל זה הינו תוספת של שירות הטפסים הממשלתי ויש להתקינו על מנת למלא טפסים מקוונים שונים, הנדרשים לפניות למשרדי הממשלה.
הערות כלליות
ServiceDescriptionParagraph3 - לא ניתן לפנות ליותר מ- 5 נספחויות בחודש.
- לא ניתן לפנות לאותה נספחות פעמיים באותו חודש קלנדרי.
משך הטיפול בבקשה
ServiceSLARichText לאחר משלוח הבקשה יתקבל מייל, שיכלול את מספר הפנייה שלכם והתחייבות לחזור אליכם עם מענה בתוך 7-14 ימי עבודה. מקרים מסובכים ומורכבים עלולים לקחת יותר זמן, אך גם על כך תקבלו הודעה מראש.
|
|
חפש סניף לקבלת השירות |
|
שם הסניף: | בנין ג'נרי |
כתובת: | בנק ישראל 5, ת.ד. 3166, ירושלים, 9103101 |
טלפון: | *2290 |
מענה טלפוני: | ימים א-ה 9:00-15:00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|