המסר של הקמפיין: "בוחרים מוצר ישראלי - יוצרים עבודה לישראלים והוא מפורסם בטלוויזיה, באינטרנט ובשלטי חוצות.
הקמפיין הינו פעילות נוספת של מטה כחול לבן במשרד הכלכלה, אשר פועל לסייע לצרכנים הישראלים בזיהוי מוצרי כחול לבן, באמצעות תו מיוצר בישראל ובהגברת השקיפות ובהעלאת המודעות לעידוד צריכת תוצרת הארץ כמנוף ליצירת מקומות עבודה והגברת התרומה לעסקים הקטנים והבינונים, המהווים 99% מהעסקים בישראל.
סקר משרד הכלכלה, שבוצע בינואר 2012 מצא כי על אף העלייה בתחושת הציבור לגבי יוקר המחיה עדיין מעדיפים את המוצרים הישראלים:
- 86% מהמשיבים מעדיפים לרכוש מוצר ישראל בהינתן איכות ומחיר זהים למוצר תוצרת חוץ.
- 37% יסכימו לשם עד 10% יותר עבור מוצר ישראלי, בהינתן איכות זהה.
מבחינתנו, צרכנות נבונה, הלוקחת בחשבון, לצד העלות והאיכות, גם שיקולים של תרומה למשק, לתעסוקה ולצמיחת העסקים הקטנים והבינונים, מהווה הבעת אמון, תמיכה וסולידריות חברתית של הצרכנים במועסקים בתעשייה הישראלית.
שר הכלכלה, שלום שמחון: "צריכת תוצרת כחול לבן מהווה הבעת תמיכה וסולידריות חברתית של הצרכנים במועסקים בתעשייה הישראלית. התעשייה המקומית נוגעת לכולנו וזה הזמן לעודד בחירה במוצרים מתוצרת ישראל, כשהם מתאימים באיכות ובמחיר לצרכן"