כלים ומאגרי מידע

 
     
 

 תחרות יחצנים כחול לבן 2016

 
 

התחרות הסתיימה  ב 28/7/16

אנו מודים לעשרות המשתתפים שהשקיעו מזמנם, גייסו משפחה וחברים וצילמו במיוחד לתחרות תמונה שמעודדת את הציבור לקנות תוצרת מיוצר בישראל.

היו לנו תמונות במרכזי קניות, פארקים, חוף הים, קניונים, שווקים, גני שעשועים, נתב"ג ואפילו של חיילים ושוטרי מג"ב..

 

הזוכים נבחרו בהתאם לאמות המידה ו​לתקנון שפורסם כאן

 

במקום הראשון וב 5000 ש"ח זכתה אילנה שולץ עם התמונה מים המלח



 

במקום השני וב 1500 ש"ח זכה שרון שורק עם התמונה מגן המשחקים



 

במקום השלישי וב 1000 ש"ח זכתה זוהר סלע עם התמונה מהרפת



 

על התחרות

** הקיץ הזה כולנו יחצנים כחול לבן! **

רוצים לזכות ב-5,000 ש"ח ובפרסים שווים במיוחד?

נצלו את חופשת הקיץ שלכם והפכו ליחצנים של מוצרי כחול לבן בכל מקום בו אתם מבלים: בבריכה, בחוף הים, במקום בילוי, או סתם בטיול בקניון.

 

איך השתתפו הגולשים?  פשוט מאוד.

​הליך בחירת הזוכים בוצע ע"י ועדת שיפוט בהתאם לאמות המידה שפורסמו בתקנון התחרות והוראת המנכ"ל - קיום תחרויות אינטרנטיות לעידוד רכישת מוצרים ישראליים.

אלו ההוראות שניתנו

  1. צלמו את עצמכם במקום ציבורי מעודדים קניית תוצרת כחול לבן בצורה מקורית.
  2. העלו את התמונה בפוסט לדף הפייסבוק שלנו.
  3. בקשו מחברים לפרגן לכם ב-30 לייקים, וזהו, כל השאר כבר עלינו...
 
 
מבין הפוסטים המקורים והשווים במיוחד נבחרו שלושה זוכים!
יתרון ניתן לכמות המשתתפים בתמונה וכן לשימוש בלוגו "מיוצר בישראל".
 
 

אמות המידה לבחירת הזוכים היו

תנאי סף לבחירת התמונה:
  • הפוסט של התמונה נמצא על הקיר של קונים כחול לבן
  • לפוסט יש לפחות 30 לייקים
 
ועדת השיפוט תבחר את הזוכים מבין המשתתפים, בהתאם לעמידתם באמות המידה שלהלן, במשקל זהה, ובכפוף לשיקול דעתם הבלעדי של חברי ועדת השיפוט:
  • העברת מסר משכנע של עידוד הציבור לרכוש מוצרים כחול לבן
  • תמונה במקום ציבורי: מרכז קניות/אתר תיירות/מקום בילוי
  • שימוש בלוגו מיוצר בישראל
  • מקוריות והשקעה
  • מספר המשתתפים בתמונה
לחץ לגרסת הדפסהגרסת הדפסה
  
  
  
  
מצאתם אי-דיוקים? יש לכם הצעות ייעול? עדכנו אותנו